Efter daansen :)

Dansen gick hyffsad idag, kände mig ganska osmidig etc. Sen så på en dans hade vi gjort massa nytt och kände mig värsta stressad när dom gick igenom det snabbt sen skulle vi danse igenom det hejåhå.. Men klarade det tillslut :)
När jag kom hem duschade jag, Räknade matte och nu sitter jag vid datorn. Ficck nyss sms avv Linn O att vi hade matte provet innan lunch, och jag har räknat ungefär halva av det jag tänkte göra och sen andra halvan på lunchen... Har matte diagnos så jag måste räkna klart den andra halvan idag eller imorgon bitti innan skolan. Vilket betyder att det kommer blir väldigväldigt tidigt för min buss går vid 7 och matten tar typ mer än en timme att göra. Hmm...
Nej vet ni vad, nu för första gången på år länge ska jag gå och lägga mig i tid. Sett att jag är värsta blek i ansiktet när jag inte sover så mycket, fult.
Haha måste bara berätta en grej till innan jag slutar: Idag hade jag elliot i knät och chatrouletta. Då såg det precis som om Elliot kollade rakt in i webben. Asså gud det var jättesött och jag kunde inte hålla mig för skratt. Haha :) Intressesmurfarna antecknar? ;) haha Puss på er
3901672597_b232097695_z_large


Namn:
Kom ihåg mig?

Mail:

Blogg:

Kommentar:

Trackback