Hejsanhejsanhejsan

Skolan idag gick ganska fort :) haha vid lunchen fick man inte gå och ta mat i matsalen utan på ett annat ställe, kan inte förklara, men det är mellan 2 matsalar, ( noret har 3 matsalar) Och det var typ i korridorerna! Haha ganska kul faktiskt! Maten var sådär, lite stark..  på idrotten var jag ikke med! Har ju Inflammation i en muskel ;) Så jag fick kolla på & så spelade jag lite pingis Med Hanna Eriksson :) Efter skolan tog jag en promenad med Elliot och kollade klart på filmen som jag kollade på igår kväll ;) Men när jennie kom hem ville hon ner på stan så då följde jag henne! Jag köpte örhängen och en present till Sanna ;) Åå så köpte jag en ben & jerrys (a)  Men den delade jag faktiskt med Jennie :)  Nu sitter jag i mitt rum och gör inte så mycket.
Men puss
Vad kommer Sanna få i födelsedags present ? ;)
Det får ni se på Fredag!


Namn:
Kom ihåg mig?

Mail:

Blogg:

Kommentar:

Trackback