Städdax

Skönt med sovmorgon kan jag ju säga :) Jag gick och la mig ganska tidigt igår, och läste :) Min bok är jättebra, den handlar om två tvillingar (cilla och tina) och sen blir den Cilla överkörd och nu måste den tina klara sig utan henne, Jag har inte kommit så långt så jag vet inte vad som händer sen ;) nu ska jag slutta snacka om den där boken.. Jag har nyss ätit frukost eller jag drack bara en kopp te :s Det känns som om jag aldrig äter nuför tiden.  Jag äter knappt någon frukost och det är den "viktigaste" målet på hela dan. Fast att jag kan vara jättehungrig äter jag inget.. Jag stör mig inte så jätte mycke på att jag är hungrig. Nej det får jag sluta med :) Om en timme kommer farmor  och innan det ska jag städa här hemma. Bäst att jag sätter igång nu :)



Namn:
Kom ihåg mig?

Mail:

Blogg:

Kommentar:

Trackback