Fight!

Varit på stan idag med Ida berman :) Köpte presenter till mamma och pappa, dom fyller år snart. Och så köpte jag örhängen och mascara till mig själv :) hehe, Bråkade nyss med bror, Jag blev irriterad på han för att han reta mig... Och så slog jag han skit hårt i axeln och då börja han slå mig... Och sen kom pappa och jag stängde in mig på mitt rum och då började pappa skrika på mig.. då orkade jag inte bara där nå mer så jag stack ut... Jag gick faktiskt i en skog som finns här hos pappa. och så satt jag där och tjura och grät. Gör det efter varje gräl... Men sen fick jag sms från bror "Kom hem igen, det är tony jag är sur på, förlåt" och då  blev jag glad och gick hem.

Nu sitter jag vid datorn och saknar min anemone, Ser henne aldrig nu förtiden...



Namn:
Kom ihåg mig?

Mail:

Blogg:

Kommentar:

Trackback