"Jag tycker att det är roligare att.."

Bloggar inte så mycket nu för tiden har jag märkt :) Haha men iaf, så tänkte jag berätta om mina senaste dagar, men det är inte så intressant för jag har inte gjort så mycket. Kan samma fatta lite snabbt: Skola, rättviksmarknad, sovit, sovit, rättviksmarknad, fixat med ved. Låter ju kul, eller ? :)
-
Haha, bara jag som inte tycker att det är så kul att läsa om andras dagar, eller jo ibland. Men inte om det är en mils långt inlägg om sånt som man egentligen inte bryr sig så mycket om. Jag tycker att det roligare att läsa bloggar om smink, mode, egna åsikter, ja ni fattar. Jag önskar att jag var lite mer en sån bloggare. Kanske orkar bli det sen.
Nej nu ska jag cykla till Sanna, eller snart.
Tumblr_m3asbe0d6h1rogddro1_500_large


Namn:
Kom ihåg mig?

Mail:

Blogg:

Kommentar:

Trackback