springa naken ut i snön?

Asså fan va det är varmt överall... Blir ju sugen på att hoppa ut i snön naken, hehe! Men iaf så gick jag och Ida till ica för jag var jättesugen på pucko. Ja jag vet att det finns pucko på statoil men den är inte lika god som den på ica. Skönt att få träffa den tjejen, Saknat henne såå♥ När jag kom hem tittade jag, broroch Sebastian (brors assistent) på en zombiefilm, dawn of the dead kanske den hette? Den var inte så bra och den var mest äcklig än läskig och alla dog i slutet!
-
Vad händer nu då? Dega framför datorn tills jag somnar kanske? Tänkte vara uppe sent så jag blir trött imån kväll. För jag ska upp halv 8 imån, vasolopps jobb. är sugen på att träffa  någon men det finns ju typ ingen att träffa i närheten... Långt inlägg, men då har ni haft något för er dom senaste minutrarna ;)


Namn:
Kom ihåg mig?

Mail:

Blogg:

Kommentar:

Trackback