Gaash va många väskor!!

Idag jobbade jag för fotbollen och vi skulle sortera växkor efter nummer. kanske 3000 väskor eller något sånt där, FATTA VA MÅNGA!!! Och vi kanske var 20-30 st som skulle lägga dom på rätt ställe. Ja det tog sin lilla tid. När allt var klart tänkte jag "yesyes, hem och sova nu" men då kommer det en till last bil med påsar som ska ligga över väskorna... Det var mer påsar än väskor tror jag...
-
När det var klart var jag helt slut i bena. Det var jobbigt att gå och lämna en väska sen gå tillbaka och hämta en till och sen gå och lämna den... När jag kom hem visste jag inte om jag skulle ner på stan med Sanna eller inte, jag var ju så trött. Men jag tänkte att det blir kul nu när det är mycke folk :) så om en stund drar jag ner på stan!

Postat av: mysan

Läs gärna min berättelse om mitt jobbigaste år! dela me dej om du har något du vill prata om så lyssnar jag gärna! <3

2012-03-04 @ 19:44:41
URL: http://myedenvad.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail:

Blogg:

Kommentar:

Trackback