Press play

Tjoo! Dagen har gått superbra! Dert var 3 barn på jobbet idag, eller iaf på min avdelning. Så det har varit ganska lugnt där :) Efter jobbet drog jag hem och här hemma har jag suttit vid datorn och var nyss ute på promenad med Ida :) Fick en present av henne från USA, en parfym och den luktade super gott !!!:D Tack så sjukt mycket gummsan!
omg, va tiden ska gå segt! jag vill sluta jobba, för då kan jag sova bort halva dagarna så går tiden lite fortare iaf! Haha, ni anar inte hur mycket jag längtar tills nästa vecka! Det är helt sjukt!  
 
 
JAAAAAA! Anemone är inne på facebook, trodde inte jag skulle f snacka med henne förren nästa vecka eller nå. 
Det blev en liten överraskning! :D
 
 
 
 

Postat av: Ida

haha den va från usa ;)

2012-07-04 @ 06:50:42

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail:

Blogg:

Kommentar:

Trackback