Sanningar om mig

  • Jag brukar sjunga högt när jag är hemma själv
  • Jag använder sällan, nästan aldrig, tajta långärmade tröjor, tycker inte att det passar mig
  • Mina favorit strumpor är det simpsons på, mjuuka och skööna :)
  • Jag tycker att det är skitfult när man har anknäbb på kort, mycket finare med leenden eller någon snygg modelpóse med läpparna. Det är okej när det är oseriöst eller vad man ska säga. Jag tycker inte att det är fint när det är meningen att bilden ska vara fin men så gör man det där med läpparna -.-
  • jag tycker att blått pasar mig bäst.
  • Sist jag klippte mig klippte jag 2 decimeter, fatta va mkt!!
  • Jag ångrar verkligen att jag lät dig gå.
  • Jag tycker att jag inte har någon särskilld stil, om man tänker på min klädstil, den är lite allt möjlig :)
Säädär då har båda jag+ ni varit sysselsatta i några minuter :)


Namn:
Kom ihåg mig?

Mail:

Blogg:

Kommentar:

Trackback