en gång var det vi

Trodde aldrig att jag skulle sakna dig så mycket.
Jag kommer ihåg när du sa första gången in real life att du älskade mig.
Dom gulliga smsen som du skickade och berättade att jag var någon som
verkligen betydde  mycket för dig får mig fortfarande att le.
Jag har sparat några för att minnas att du verkligen älskade mig.
Nu känns allt bara som en dröm.
Jag vill verkligen att det ska bli vi igen men frågan är om du vill?
Jag har tänkt 100 gånger att jag ska skicka "jag saknar dig" men jag
är så rädd för svaret... att du kommer säga att du inte gör desamma!
Nej jag väntar på att du ska ta det steget!
-
Jag kommer ihåg våran första kyss, efteråt kunde jag inte sluta le och jag längtade till nästa.
Jag minns våran sista också, samma dag var det inget vi längre.
När vi höll handen första gången pirrade det i hela min kropp.
Du anar inte hur lycklig jag var när jag hade dig och kunde kalla dg för min
Jag känner fortdarande din parfym men jag börjar mer & mer glömma den.
-
Tänker aldrig mer lita på min magkänsla

Postat av: sannuu

jag finns här linnea,det vet du <3

2012-02-29 @ 22:49:46

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail:

Blogg:

Kommentar:

Trackback