closer

Gookväll!
Idag har jag inte gjort så mycket. Har varit ute och gått med Ida ikväll. 
Jag älskar verkligen våra promenader♥ 
Imån blir det att gå på stan med Sannuu. Sen på tordag drar jag till Älvdalen med Anemone, Det har blivit en tradition att jag åker med henne och hennes familj varje år :D Ska bli superduper kul. 
Får se om min kväll har något mer att erbjuda, annars går jag och sovar.
Jag kollade igenom gamla inlägg och hittade svar från min förra frågestud och att jag hade lovat någon att skriva om det bästa som har hänt mig, eller något liknade stod det. Haha, har gått flera månader, men jag kommer inte på något. Ska försöka komma på det.
 
Sweet_20bears_20earphones-f60335_large Tumblr_m8egyjgela1ronx6mo1_500_largeTumblr_m811vnytn41qfyjogo1_500_largeTumblr_m8a84hh3or1r9a8hbo1_500_large
 
 


Namn:
Kom ihåg mig?

Mail:

Blogg:

Kommentar:

Trackback