Vilken dag!

Jag har haft en underbar dag! Först så fick jag tillbaka mitt engelska prov och låg 14 p över G nivån. Har nästan skrivit klart min kärleksbok. Solat och fått ansiktsbehandlig med Bästa vännen, anemone. Imorgon är det 3 lektioner+ skolbio som väntas i skolan :) Vi ska kolla på "Slumpdog Millionaire" Jag har redan sett än bra bit i den filmen, kanske t.om sett hela? Mendet är sjukt bra iaf. Fast om den var sjukt bra kan jag inte förklara varför jag tröttnade på den och gick från tvn när jag kolla på den sist... hm.. Imån ska jag oxå skriva hemkunskaps vg-mvg, renskriva kärleksuppgifterna. Ja typ det?  Nu ska jag fortsätta på läxor och har sovmorgon till 9 imån!
,
,
Jag hade nästan glömt hur mycket jag älskade dig vännen. Bästaste människan på denna jord ♥


Namn:
Kom ihåg mig?

Mail:

Blogg:

Kommentar:

Trackback