Onsdag :)

Ny bakgrundsfärg, om ni inte ser den tryck på F5 :) Imorse kom iallafall bussen. Och en trevlig/ pratsam kille stod och vänta på bussem oxå. Varken jag eller ida hade sätt han förut. Han jobbade iallafall på återbruket om någon ville veta ;) haha. I skolan hade vi novelltävling och jag blev rätt så nöjd med min. Så dom 2 första lektionerna gick bort. Senare hade vi matte, spanska och SO. På Spanskan kollade vi film, Handlade om Madrid och så där. Då vare en svensk som intervjuvade massa madribon och hans röst, kan inte förklara. Kul varen ! I morgon har vi 5 lektioner men det ska nog allt gå bra.
,
Jag och min syster skulle till farmor vid 4. men min syster har blivit sjuk så det blir inge. Jag har försökt ringa farmor nu jättelänge men får inge svar. Och hon är sådan som måste fixa och dona innan man kommer men hon verkar inte vara hemma. Jag är jätterädd att det har hänt något.. :( när jag påvåg hem från skolan var hennes bil hemma och det var för 1 och en halvtimme sen.  Om hon inte svarar inom en halvtimme tänker jag nog gå till henne.
,
,Där här svampen från supermario ska jag måla upp i skolan :D


Namn:
Kom ihåg mig?

Mail:

Blogg:

Kommentar:

Trackback