Hejsvejs!

Nu är Anemone i farten igen...Men det uppskattar ni väl?
'
Till er som inte känner Linnea Aldenlid sådär jätte mycket, så tänkte jag berätta lite om den bus tjejen.
'
Linnea är en toppentjej som har en väldigt dålig humor (precis som jag), men vi tycker våran humor såklart är bäst. Hon är min bästa bästis! Hon är jätte fin och jätte kul på sitt egna lilla sätt, jätte busig är hon också! akta er för henne killar... Vi har vart bästavänner riktigt länge, runt 5 år. Jag kommer ihåg när vi träffades för första gången, på ett sångläger när vi var på framtidsmuseét. Jag kommer ihåg när vi åkte buss hem från framtidsmuseét så lekte vi  med en slags vatten korv med en fisk i...haha det tycke vi var jätte kul ;) vi har minnen som övervinner allt i denna värld, vi kommer hitta på dubbelt så fina minnen tsm! Jag älskar dig verkligen! Visst, vi har haft många bråk som har vart riktigt seriösa. Men vi blir alltid kompisar efter vi bråkat, ALLTID. Det är jag jätte glad över! Vi har gjort allting tillsammans, utom allt sexuellt, men att pussas gillar vi :D Ska berätta lite om linnea... Hon bara älskar att lukta på gammal filmjölk, haha usch! berättar inte anledingen... haha det vet du linnea ;) hon älskar att bada (jag med) och hon älskar att ha vattenkrig/spottkrig i badet också. Hon gillar också att retas och slåss när jag är sur/har PMS ;) och jag ääälskar att reta henne också , hihihih. Hon älskar att bomba mig med sms för att jag ska vakna på morgonarna, fast hon ligger brevid mig...onödigt ;) hon älskar att ta kort (jag med) på sig själv och på andra när dom t.ex. sover o.s.v.... Jag vet inte om jag ska berätta allt om linnea... då kanske hon dödar mig? ;) men med detta inlägg vill jag att alla veta hur mycket jag älskar dig, JAÄLDIMELI, DUÄRBÄST! Från din ANCA, puss! i love u ♥


Namn:
Kom ihåg mig?

Mail:

Blogg:

Kommentar:

Trackback