JAG HISSAR OCH DISSAR

  • Jag hissar att det snart är sommarlov! Fast dom 3 första veckorna ska jag tillbringa på konfirmation.. Ärligttalat så ska jag göra det bara för att i present så ska jag kanske få en systemkamera :)

 

  • Jag hissar den nya twister smaken! Min nya favoritglass  

 

 

  • Jag hissar elvital hårinpackning. Håret blir så mjuk och lent efter några minuter med elvital hårinpackning i sig. jag har en gul  elvital hårinpackning som luktar cocos! REKOMENDERAR!




  • Jag dissar att gå upp tidigt. Går upp vid tjugo över 6 när jag ska ta 7 bussen till skolan , alltså 3 dagar i veckan. jag ligger hellre kvar i sängen och sover en timme till.

 

  • Jag dissar stressen som är i skolan, innan betygen sätts.. Prov, läxförhör och inlämningsuppgifter hit och dit!!

  • jag dissar nya spotify! Man kan bara lyssna på en låt 5 gånger och det är mindre tid per månad!







Namn:
Kom ihåg mig?

Mail:

Blogg:

Kommentar:

Trackback