dålig uppdatering, förlåt!

Har inte haft så mycket tid att blogga på men nu har jag lite tid iallafall!

I det senaste inlägget skrev jag ju att våran hund hade opererat sig! och så skrev jag att det Känner på mig att det kommer bli en lång natt och att jag inte kommer sova så mycket. jag hade rätt. Elliot gnällde i prencip hela natten, vid halv 2 satt jag på tv och kollade på simspons. vid kanske halv 3 somnade jag. men vaknade halv 5! Jag gick upp halv 6 och gick ut och gå med elliot!
Kostigt nog så var jag inte så trött på dan! :)

Men idag efter skolan var jag trött, somnade i soffan vid tre och vakna igen halv 6 för att mamma tjatade att jag skulle äta. men jag hade hellre legat kvar i soffan! nu ligger jag i sängen och kollar på film, är fortfarande ganska trött så sak nog sova snart! puss



Namn:
Kom ihåg mig?

Mail:

Blogg:

Kommentar:

Trackback