Här kommer det bilder från Schweiz! :D

Jag sitter på flyget fast ville inte bli med på kort ;)



Där ser man hur "fint" väder det var! grått och fult.



Typ den enda snön där i st gallen (staden vi bodde i)



Försöker ta på mig strumpan men är skittrött (a)



Vi besökte kyrkan där och den var otroligt fin!


typ en biktgrej :)



en kotte?



Hotellet vi bodde på :)






Jag, mamma & Jennie var ute och promenera :) jag fick sköta kamran (Y)





Jag, mamma & Jennie var ute och promenera :) jag fick sköta kamran (Y)




Det var nå speciellt i schweiz den här helgen så alla klädde ut sig och så vare parad :)



Utsikten från alperna :) vi är högt över molnen!


Jag och min syster solar i alperna :)


en stuuuga



Massa moln




I måndags när vi åkte hem var det riktigt fint väder

Jag, mamma & Jennie var ute och promenera :) jag fick sköta kamran (Y)








Namn:
Kom ihåg mig?

Mail:

Blogg:

Kommentar:

Trackback