tidsfördriv :)

Hur bor du: haha helt vanligt, i ett hus :)
Brukar du komma i tid: ja:)
Hur lång är du: 162 ;d
Kan du laga mat: Jaao, men bara nudlar typ :)
Vad jobbar du med/pluggar du: skola :)
Vad har du på dig just nu: Mjukisbyxor, linne, tröja och undekläder
Har du någon fobi:  småkryp
Hade du en bra kväll igår: bästa på länge :) 
Vilket är ditt senaste inköp: Tröja från hm
Din favoritdryck på morgonen: Juice eller oboy
Var fick du dina senaste pengar ifrån: mamma (A)
Har du sovit i din egen säng inatt: nej , i anemones:)
Vad hade du sönder senast: en 20-lapp :)
Vem snackade du med senast: Mamma
Varm favoritdricka: blåbärssoppa :)
Favoritdricka när du är riktigt törstig: beror på vad jag är sugen på, iband vatten ibland juice ;)
Alkoholhaltig favoritdricka: cider :)
När gjorde du senast något riktigt dumt:
Saknar du någon just nu: jaa ;)
Vad ska man göra för att få dig irriterad: haha, fråga anemone ;)
Någon jag stör mig på: joep -.-
Intressen: fotboll <3
senaste person du kramade: anemone

 

Senaste person du ringde: pappa men hand svarade inte :(
Senaste person som ringde dig: anemone, fast då leta vi efter min mobil ;)
Vad drack du senast: vatten :)
Vill du ha barn: när jag blir äldre jaa.:)
Längtar du till din nästa födelsedag: nej ;) 
Har rakat dina ben någon gång: sällan på vintern, typ en gång i veckan på sommarn :)
Är du sugen på något nu: nej
Hur många koppar kaffe dricker du en vanlig dag: 0 :) fast ibland 1 gång om dan
Använder du hudkräm: mot finnar, ja
Attraheras du av män med skägg: nej
Micro-pop eller poppa själv: spelar roll
Brukar du baka: sällan
Röstade du i det senaste valet: nech
Är du nöjd med ditt liv som det är nu: jaoo :)
Vilken låt lyssnade du senast på: like a prayer :)
Har någon annan sovit i din säng inatt: tror inte det :)
Vad tycker du är äckligt: när man ser operationer på tv
Har du pengar på mobilen: nej inte ett öre :)



Namn:
Kom ihåg mig?

Mail:

Blogg:

Kommentar:

Trackback