MONDAAYY, tröök

Hejsuun! jag vaknade vid 7 och var rätt så pigg men sov ändå 45 minuter till! Jag gick upp, åt furkort, fixade mig och drog till skolan :) Dagen gick fort, efter skolan ( kl 15.00 ) Stannade jag och Emelie J för att göra klart vårat teknikprojekt. Men vi stannade i 40 min sen gick hon. Jag stannade kvar där, vet inte varför egenligen. Men jag hjälpte Jakob & Max med deras bokstäver. Vid kvart i fem gick jag till anemone. Träffade hennes nya valp, damn, va söt den var! Jag var där till halv nio tror jag :) Mamma hämtade mig och nu sitter jag här med en kexchoklad i handen ;)
,
Nu ska jag räkna lite matte tills jag somnar och imån är det teater men vi har ju Joep & Elisabeth som är så bra på att berätta saker om saker vi ska på... eller ja, ni vet väl hur dom är? ;)
,
Imorgon hoppas jag på att få tbk min kärleksbok, nervös som satan. Imon äre dans också, nästa vecka är det uppvisning å..
för att det här inlägget inte ska bli så långt ska jag "Lägga af"att skriva :)
,
Jag och Elliot står för bilden idag :)

Postat av: EditW

sv: Taaack Linnea!:)



By the waay, gahh vilken söt hund !!

2011-12-06 @ 07:02:25
URL: http://editwilliamss.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail:

Blogg:

Kommentar:

Trackback