åka buss=mys

Idag har vi nästran bara kollat på film i skolan förutom matten, då hade vi prov.
Den filmen vi såg var nog en av dom bästa filmerna jag har sätt. fyfan va bra den va! Det var värt att stanna dom där 15 minuterna efter skolan för att se klart den.
,
Efter skolan åkte jag och Sanna sköld ner på stan, vid kvart över 4 kanske, tog vi lasarett bussen och åkte ett varv, sen åkte vi ett varn genom hånåkni. Sjukt skönt vare att åka buss, somnade nästan. När klockan var kvart 5 så gick vi ett varv på stan igen. Jag vet faktiskt inte vad vi gjorde på stan men vi kollade
i affärer och fikade iaf. Vid 6 tog vi långlet bussen och halv sov i den och när den kom
till buss stn bytte den till kråkberg och då for vi hem.
,
Så såg min dag ut i ett ungefär :)
Här har ni en jättegammal bild på söteSanna :)

Postat av: sanna sköld

Meeeen linnea...

2011-12-14 @ 21:31:43
URL: http://sannathebeest.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail:

Blogg:

Kommentar:

Trackback