HEMMA FRÅN DANMARK, 16 timmars bilresa hem igår.

Heeeeeej bloggläsare!
Jag kom hem inatt från Danmark, skönt efter att ha varit där i en vecka. När vi åkte ner förra torsdagen då stannade vi i Göteborg två nätter. Men nu körde vi HELA vägen hem på en gång. Började åka klockan åtta igår morse. Stannade en timme på ullared, dom stängde efter den timmen så vi fick göra en turboshopping. Jag hittade tre linnen och en pälsväst.  Vet egentligen inte när jag ska ha den men Jörgen tyckte att jag skulle köpa den så, why not? Mamma betalar ju ;) Vi kom hem klockan kvart i tre inatt. Åkte alltså bil i totalt 16 h tror jag, om man räknar bort den tiden som vi har stannat och ätit, ullared mm. 
-
Har tagit runt 1200 bilder så det ska nog fylla mina inlägg gott och väl ;)
 
Första stugan i åsa, liten bit nedanför göteborg.
       
 
 
 
                               
Stugan i Danmark :)
  
   
 
  
Bilderna på fiskarna är ganska suddiga, det var mörkt där inne och så ficka man inte ha blixt.
    
Mini maneter :)
  
Bläckfisk, den var inne i ett slagsskal, så man såg den inte så mkt
          
Havskatt
g          
ååh, kolla va söt den där sälen är. 
g
Vilken film tänker ni på? ;)
g
Legoland
f
 
 
 
 
 
 


Namn:
Kom ihåg mig?

Mail:

Blogg:

Kommentar:

Trackback