Baby are you down down down down doooown?

Inlägget som jag glömde lägga ut igår finns nu före "i skolan"
 
Heeejsan!
Jag har idag haft fullt upp med skola, farmor och dans. Jag åkte direkt till farmor i skolan och vi tog bilen till oxberg. Där var vi på kyrkogårde och hälsade på farfar, han skulle fylla 86 år idag. Han dog 2003 i lungcancer. 
Efter det fina besöket åkte vi till (som min farmor kallar det) "väninna" och fikade och jag fick lite mat efter det för att jag sa att jag skulle dansa klockan 7. HERREGUD va mätt jag blev. Jag hade redan tjockat i mig kladdkaka, 2 munkar och ett wienerbröd (ja, jag tycker om fika), efer det var jag redan mätt  och sen fick jag kålpudding och potatis Jag sa nej men hon bara lassade på så jag tänkte okej. Sen så vare lite stress på det också så mådde ju inte så super bra efter det. 
 
Jag provade en ny streetgrupp och den var as kul, AS KUL VERKLIGEN! Imån blir det att dansa ragga och det längtar jag efter. Nu ska jag kolla ett avsnitt av glee och sen sussa.
 








Namn:
Kom ihåg mig?

Mail:

Blogg:

Kommentar:

Trackback