Mvg barn.

Tjoo! Galet vackert väder, som om ni inte visste det... ;) guuud, idag fick vi tillbaka np i matte. Dom hade inte rättat klart mitt men om jag får en till vg och mvg poäng kommer jag få mvg på det provet, omg fatta vad lycklig jag blir då!! Förhoppningsvis får jag MVG i slut betyg också.
-
Jag har inte beställt kameran än. För att egentligen skulle jag låna pengar av mamma. Men så skulle hon på ett bankmöte idag med sina syskon och dom ska dela upp Mormor och morfars pengar. Jag kommer få 10 000 kr därifrån så då kommer jag kunna köpa en kamera från de. Hoppas att jag får pengarna idag så kan jag beställa den idag och få den imån. Men mamma sa att det kan vara så att jag får pengarna nästa vecka såå..
-
No more to tell ya.
Saknar håret. gaaash, vaf jag längtar tills mitt hår har vuxit 40 cm.



Namn:
Kom ihåg mig?

Mail:

Blogg:

Kommentar:

Trackback