Sommartider hej hej sommartider

godmorgon läsare!
Jag har sjukt tråkigt och längtar efter mamma.
Hon kommer hem imån och jag hoppas att hon har köpt en parfym till mig.
-
Som många redan vet ska jag gå dans på gymnasiet, och vi är typ 4-5 st som ska gå den linjen i mora.
Sjukt liten klass, men det ska bli kul att va så få. Vi ska slå ipå med teater också,
fast jag tror att dom inte heller var så många.
Jag är så sjukt taggad att börja gymnasiet och börja i en ny klass och ny skola.
Har tröttnat på vissas beteende på noret.
-
Jag har en känsla av att den här sommare kommer bli sjukt bra.
Kanske lägger upp sommar planer i ettt annat inlägg för nu har jag inte tid :)
-
Tumblr_lspojsvizm1r0d3tao1_500_large

Riget06_large

Tumblr_m3sym2olgg1qbusamo1_500_large


Namn:
Kom ihåg mig?

Mail:

Blogg:

Kommentar:

Trackback