8

Jaa jag tänker såå sjukt mycket på Frankrike nu så därför skrev jag att Ida hade köpt den i frankrike i förra inlägget, fast jag menade USA ;) 
 
Meeeeeen hej på er!
Dagen har rullat på i sin takt idag, gått rätt så fort och om 2 dagar har jag sluta jobbat. Wiihooo!
Då kan sommarlovet börja på riktigt. Jag funderar på att gå och sova nu, sjukt trött+ att då går tiden fortare ;)
Men grejen är ju den att så fort man reser sig från stolen vid datorn blir man pigg :o Iaf jag, dryyyygt. Men jag har faktiskt ett sätt att somna på och det funkar varje gång:  
 
När jag andas in tänker jag på ordet "sov" och när jag andas ut tänker jag också "sov". Låter lite wieerd men det funkar, tror jag iaf. För dagen efter kan jag inte komma på att jag har tänkt på något annat innan jag somnade :) Ni som har svårt att sova borde testa.
 
 


Namn:
Kom ihåg mig?

Mail:

Blogg:

Kommentar:

Trackback