1

Tjoooo!
Äntligen är det onsdag och det betyder att det snart är torsdag, logiskt ;)
Längtar ihjäl mig tills imån, och det ska bli så himla kul att vara utomlands med Anemone :D
-
Iallafall så sov Sanna hos mig inatt. Igår kväll kollade vi på Barnhemmet. läskigt vare ja, vi slutade kolla efter nästan halva. Men så ville jag se klart den idag men det ville inte hon så jag kollade klart när hon hade åkt. Den filmen var faktiskt jättebra. Och när jag kollade själv tyckte jag inte att det var så läskigt :) Jag och Sanna har packat åt mig idag. Är nästan klar bara lite småsaker kvar. Vi ska åka klockan 3 inatt. Jag hoppas att det regnar då och att det är ganska mörkt (det lär det ju inte vara, solen går ju upp vid 4 tror jag och innan det är det inte heller så mörkt) Hur mycigt äre inte att åka bil då? ;)
Gud sicket lång inlägg det blev, hoppas ni gillar att läsa (a) 
 


Namn:
Kom ihåg mig?

Mail:

Blogg:

Kommentar:

Trackback