snart slut på lov...

Jag och Sanna vaknade vid 10 idag, ganska tidigt ändå?
Vi låg i sängen och lyssnade på inspelning från inatt (ni vet den där appen jag snackade om).
Haha på ett ställa säger jag någonting, låter som om jag pratar på ett annat språk och det slutar på " direkt".
ganska kul att man pratar i sömnen.
Men iaf så kollade vi på 3 avsnitt av supernatural och sedan åt vi frukost, efter det gick vi ut och sopade av snö från studsmattan, hårt arbete!!
vi gick in och dunkade musik jag städade/dansade. bra sätt att fördriva tiden på när man städar + att det blir roligar :D
Hon åkte för nån timme sen och jag har nyss ätit och städat rummet lite mer :)
bjussar på gammal bildich :)

Postat av: 1997an

hehe de ser ut som du visar hela din tutte på den bilden du lagt upp

2012-01-06 @ 23:49:39

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail:

Blogg:

Kommentar:

Trackback