lite lagomt på dåligt humör.

Jag och Sanna har åkt pulka i hemus dom senaste timmarna typ :D
Just nu är jag riktigt förbannad, för att jag satt vid TVn och sen gå min mammas
man i till rummet bakom ( deras rum) och börjar spela jätte hög musik och med bas å allt.
Här snackas det alltid om att JAG ska respektera honom, vilket jag alltid nästan alltid gör.
Så ska han spela jävla musik. hur respektlöst var inte det då!? Nu tänker ni " men du kan väl säga
åt han att sänka" Men då lovar jag att han kommer bli sur på mig eller något sånt...
Så nu satt jag vid datorn ett tag. Asså jag får ta min dator sen sätta in internetsladd i den och
Mammas man säger att jag egentligen inte får hålla på att dra i sladarna hit&dit, menmen
ska han spela musik tänker då jag sitta vid datorn.
,
Det är något fel på datorn förstååår ni! Det går inte att ansluta internet till vårat trådlösa nätverk men till alla andra nätverk går det att ansluta till. NÅGON SOM VET FELET KAN VÄL SKICKA EN KOMMENTAR!?!?! SKULLE VERKLIGEN BEHÖVAS. Min bror har försökt att fixa det men han förstår inte själva felet, varför det inte går.
,



Namn:
Kom ihåg mig?

Mail:

Blogg:

Kommentar:

Trackback