Tjoo!

Om 20 min ska jag plugga på fysiken. Haha jag är lite som jag är och planerar in när jag ska gör saker. haha Det få mig att "orka" gör det. Om jag skulle plugga fysik nu skulle jag somna men nu kan jag göra det jag vill göra innan läxan och jag tror nog att jag kommer fixa allt på en timme så då kan jag tare lugnt igen. Samma sak på morgonen. Då brukar jag ligga och dra mig några extra minuter för att tänka efter vilken ordning jag ska göra allt i. :)
,
Haha jag är så galen i en smak av flingor vi har hemma så ibland kan jag fylla en tallrik med dom och äta dom som chips. gaaash dom är as goda, det är inga choklad flingor eller något sånt, All bran eller vad dom heter, Jag har älskat dom sen jag var liten :) haha stördo

Någon som vet om det är nyttigt att äta flingor eller inte?


Namn:
Kom ihåg mig?

Mail:

Blogg:

Kommentar:

Trackback