låångt inlägg.

Igår efter skolan följde jag med Anemone hem. Haha vid fyra eller något sånt somnade vi i hennes säng och vaknade vid sex igen. Trötta var vi efter det & jag missade bussen hem. vi planerade att ta sju bussen ner på stan (hon skulle till simon och jag hem), Sanna undrade om vi skulle göra något så då kom hon till anemone. Vid 7 kom vi på att det inte gick nån buss. så vi gick ner på stan men jag och sanna fick skjuts hem därifrån. stackars Anemone som fick gå till simon :(
´
Sanna sov hos mig och vi åt när vi kom hem till mig, sen kröp vi under täcket. Hon var så trött så hon ville sova, men jag hade ju redan sovit 2h innan så jag gick upp och gjorde läxa. Sen gick jag och la mig igen och kollade på pål plutt på telefonen. Då somnade jag.
´
Jag har sovit jättegott inatt. Haft världens konstigaste drömmar och så tyckte jag att det aldrig blev morgon (jag vaknade flera gånger).
´
Nu snart ska jag börja fixa mig och vid klockan 3 ska jag och Anemone äta på china, myyys,. sover sen hos henne inatt!


Namn:
Kom ihåg mig?

Mail:

Blogg:

Kommentar:

Trackback