Weyy

Vad snäll jag är. Jag gick upp tjugo i nio i morse bara för att cykla hem till bror, dom andra skulle till leksand och bror ville inte följa men kan inte vara hemma själv så då ställde jag upp och åkte hem :) 
Jag och Anemone hade en superkväll. Först åt vi på kina. När vi kom dit så satt vi oss vid ett bord och dom kom med menyn å så. Jag och Anemone började hålla på med våra mobiler och glömmer helt bort vart vi är och vad vi ska göra. Sen efter typ 10-15 minuter kommer servitören. Och då ba "JUSTE vi måste ju betstäma mat". Haha åååh vi är så klantiga. Men som tur var visste vi redan vad vi ville ha; Friterad kycklig.
-
Påkvällen satt vi och höll på med det mesta av kvällen. Vi hade inte så mycket att göra. Men vi hade jättekul :D 
Idag har jag ingen aning om vad som händer. Jag ska nog städa rummet för kommer nog inte orka det imån. 
Nästa vecka/helg ska jag byta tillbaka till mitt gamla rum. kommer ni ihåg det? ;D
 
Mitt rum nu:
Gamla rummet:
 
 
Jag vill byta tillbaka bara för att där har jag min stora säng som jag har saknat och för att min bror spelar så hög musik i sitt rum så och blir sur om jag säger att han ska sänka :)


Namn:
Kom ihåg mig?

Mail:

Blogg:

Kommentar:

Trackback