Allting bara rasar

Jag trodde faktiskt inte att det här skulle hända. Just nu vet jag att jag klara mig utan dig & tänker inte lägga ner tid för att försöka att träffa dig. du behandlade mig mig som om jag vore ingenting. Du har vekligen förändras under det senaste halv året. Jag orkar faktiskt inte med dig längre om du bara ska skita i mig. Du lovade att skärpa dig, men det gjorde du inte. Du visste att du gjorde fel men du brydde dig inte? Du kanske inte visste det men jag har oxå känslor... Du fattar inte hur många gånger jag har blivit ledsen att du aldrig har tid med mig.  Du sa att jag var speciell och att du älskade mig, vart tog den personen vägen? Om du fortsätter så här med andra oxå kommer du inte ha några kompisar längre. Du har svikit mig en massa gången och jag vågar fan inte chansa att förlåta dig igen så att du kan göra det en gång till.





Namn:
Kom ihåg mig?

Mail:

Blogg:

Kommentar:

Trackback