godnatt

Skolan va som vanligt, snabb ;) Efter den åkte njag och idus ner på stan! skulle beställa ny tid på mora red hot tattoo! När jag kom hem kollade jag på super natural och åt choklad! myys! Resten av kvällen har jag tillbringat vid datorn! Satan vilken tränings verk jag har från igår! å min ljumske, Känner mig helt cp när jag går för det gör så jävla ont! På idrotten hade vi såklart friidrott och jag sprang 60 m ! sprang som en tok, och min ljumske mådde verkligen inte bra efter det!  Det värsta är att jag är tydligen med i skol-DM laget( var inte ens med på uttagningen). Jag sa till vår idrottslärare att jag kanske inte kan spela, men jag får vara "utifall att- spelare"
,
,nej nu ska jag sova, kanske kolla ett avsnitt av SN:)


Namn:
Kom ihåg mig?

Mail:

Blogg:

Kommentar:

Trackback