Onsdag vare ja :)

Hejhej!  började åtta idag och slutade tio i 2 :) efter skolan tog jag det lugnt hemma. tv och te! :)
Å så har jag skrivit klart allt man ska kunna till fysik provet! Jag blir så arg för alla i klassen hade genom gång i går, men jag fick lov att göra labbar, eller vad man ska säga! och det finns massa jag vill fråga om, men nästa fysik lektion ska vi ha prov på. fuckfuckfuck.
,
,
,
Matte provet gick iaf superduper bra! :D Men Joep vet inte vad har lär sina elever, så jag fick nästan fel på ett tal  för att jag hade "fel" uträkning, men svaret blev rätt. Men sen så bevisade jag att han hade lärt mig räkna på det sättet. Det var tydligen ett "lat'sätt" amn kunde göra. Men jag fick tillslut rätt på den uppgiften :)
,
vad ska jag göra nu då? :) En stund vid keyboarden är ju inte helt fel. eller gå och lägga sig? hmm, nej först ska jag slå in Idas present. Det är nämligen så att den sötnosen fyller år imån! :)
,
,
Fick lov att göra en bild där jag är jättesmal! satan va fult. äckligt!
Men jag ser lite mullig ut på bilden till vänster!


Namn:
Kom ihåg mig?

Mail:

Blogg:

Kommentar:

Trackback