morrgggoon

Hejpåer!  jag blev hemma från skolan idag! Så jag vaknade först vid halv sju för att kolla om jag kunde gå till skolan eller inte.. Haha vid typ halv åtta kom Elliot (vårhund) till mitt rum och han brukar aldrig vara här. och så ville han ligga i sängen och mysa lite med mig :) aww. Jag vaknade nästa gång vid kanske kvart över åtta av att jag skrek typ , eller jag drömde om att någon följde efter mig och då blev det att jag sa " MEN KAN NI GÅ HÄRIFRÅN ELLER? ÅÅÅH" och jag vaknade av att jag sa det på riktigt oxå. jag gick upp vid 10 och kollade på tv, nu sitter jag vid datorn och kollar på klipp på youtube. Ska nog ladda ner en film och försöka få tag på lite ben&jerrys ;)
Jag ska fråga mamma om hon går med på att om jag betalar själv kanske jag kan få göra hål i naveln, jag fick inte ta hål i tungan men man kan hoppas på naveln! :D
gammal ja vet


Namn:
Kom ihåg mig?

Mail:

Blogg:

Kommentar:

Trackback