Lyckad födelsedag blev det! :D

Hallåja! Jag vaknade idag vid halv 7, sov i en kvart till sen så fick jag lov att gå upp och fixa mig :) fem över 7 gick jag till bussen. Var i skolan till tre, Jag hade hoppats på att jag skulle ta hål i naveln idag men han som skulle ta det va inte där. Mamma ska ringa imån och kolla om han har tid då. HOPPAS!!!! När jag kom hem var jag lite smågrinig. hade sönder min byrå men det går att fixa! Jag måste verkligen sluta att ha sönder saker när jag blir sur.
Vid Sex kom farmor och hon åt hos oss, lite innan sju kom Sanna sköld och hennes mamma :) Vi fika och jag öppnade presenter! det här fick jag :
En spå kort lek! Känns väldigt svårt att lära sig hur man gör. Men jag ska klara det! :D
Säsong 5 av världens bästa serie! Är på 4:e just nu och den vi lånar av har inga fler säsonger än 4 :)
300:- På cubus :)
dusch grejor :)
Adidas tröja!

Vantar :)
+ Hål i naveln


lite mer bilder :)



Aww, kolla va söt han är! Lipar gör han å!

Man får väl fira med Champagne när man fyller 15 år? ;)





Nu ska jag kolla på super natural! :)

Postat av: sanna

åh vilken toppendag du måste haft! Du MÅSTE spå mig! ;)

2011-09-29 @ 22:47:46
URL: http://sannahillring.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail:

Blogg:

Kommentar:

Trackback