:D

Nej fyfan va trött jag va i morse. Skönt med sov morgon imån iaf! I skolan va det bara tröklektioner och på bussen påväg hem vare en virrig busscahuför, klockan 2 bussen ska alltid gå ner på stan, men det glömde han, det var ju ganska bra för oss med inte för dom som skulle gå på vid stan. Men iaf så när vi kom till rondellen i tuvan kom han ju på att han skulle till stan så han åkte tillbaka! jobbigt!! Men jag kom hem till slut! Jag har jätteont i huvudet, fast att jag har tagit panodil. Men jag måste verkligen plugga!!! Och för miig gåre inte att plugga med huvudvärk :( kanske kan sova en stund sen se om huvudvärken är borta? haha ganska kul i morse för att den där låten vi har på dansen som jag inte vet vad den heter, Igår kom jag inte ihåg hur den gick men nu i morse så börja jag sjunga på den, haha !
.
.


Namn:
Kom ihåg mig?

Mail:

Blogg:

Kommentar:

Trackback