te och supernatural

Nu har hela familjen kommit hem. Jag och jennie har typ varit ensamma helva veckan, eller från i tisdags. Fast Jörgen ( min mammas man) Har varit hemme, eller han har jobbat hela dagarna och kommit hem sent så vi har varit ensamma för det mesta iaf. Men för nån timme sen kom dom hem :) Vi ha ätit mat och juts nu håller jag på att måla naglarna. Failar lite men vafan, skit samma tänker jag. Ska kanske lägga mig i sängen och kolla på ett av snitt av super natural sen sova. Fast jag vill ta min itu med SO-provs frågorna oxå. Jag har googlat runt lite och så men hittar inget vettigt att skriva. Vi har prov om 2:a världskriget. en av MVG frågorna är " tänk om hitler hade dött 19** hur hade tyskland sett ut och nazisterna?" Om man kanske visste mkt om kriget hade den vart lätt men jag vet typ ingenting. Aja ska klura ut lite bra svar lite här och där ;)
,
, Och så vill jag bara säga att jag älskar att dricka te ur koppen jag fick Sanna Hillring!! Teet blev mkt godare än vanligt! :)
,
Den har inte prickar utan d nå andra krumelurer som jag inte klarade av att rita.


Namn:
Kom ihåg mig?

Mail:

Blogg:

Kommentar:

Trackback