shuululu

usch va trött jag var i morse.. Ville ligga kvar i min säng! men det fick jag ikke! Typ varje morgon ringer min mobil halv 6 och så trycker jag på snooz-knappen. Men sen så vet jag inte om den ringer nå mer eller om den stängs av för det brukar alltig blir så att jag vaknar kvart i 7 av mig själv! får inte somna om imån då för att se om den ringer :) Men ganska bra att jag vaknar iaf då jag brukar gå upp fast att klockan ringer :) , , Jag frågade Joep idag om han hade rättat mitt prov men han kom inte ihåg.. men han sa att jag minst får VG! :D men komemr säker få kompletera någonting ändåå.. , , Om ni undrar varför jag gör "," för varje rad. äre för att annars kommer raderna sitta ihop, asså till expempel den här raden skulle suttit ihop med ", Jag frågade Joep idag om han hade rättat mitt prov men han kom inte ihåg.. men han sa att jag minst får VG! :D men komemr säker få kompletera någonting ändåå.." :) hoppas ni fattar va jag menar ;))


Namn:
Kom ihåg mig?

Mail:

Blogg:

Kommentar:

Trackback