it's monday

hejhej! Jahapp, då har man varit på ortopeden idag då! Hade en läkare som kom troligen från Amerika eller england, jäkligt konstig dialekt hade han iaf och förstod inte vad han sa ibland. men iaf så sa han att jag kanske hade överbelastat benet och där för får jag ont... Jaja, efter besöket där följde jag med pappii till myckelberg (hans stuga) jag städade där och fick 100 kr för de! :D Och nyss skrev jag allt man jag ska kunna till provet imån (utan att kolla) och jag pluggade ingenting innan eller nå och jag fick rätt på allt! Det känndes inte så svårt och jag tror att det kommer gå skti bra imån! :DD , , jag kom på ett sätt att lägga in en bild utan verktygsfälltet! ,

Postat av: Sanna Sköld

SV; haha ja, jag och mina kill idoler :')

2011-10-17 @ 21:14:35
URL: http://sannathebeest.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail:

Blogg:

Kommentar:

Trackback