hissar och dissar


Super natural, Damn va jag älskar den serien! kan inte sluta kolla! :)
Polkagris te, ett riktigt gott te! vi köpte det förra året men det är slut men jag hoppas att jag hittar nå ställer där man kan köpa det. :)
att det är helg, Har verkligen längtat hela veckan på helg. Orkar inte med skolan det är så trååkigt!
Wordfeud, bra tidfördriv! :)
JÄTTEfettigt hår, Det är typ det äckligaste som finns. fyfan va jag hatar när folk inte duschar på flera dagar och så se man att det är fettigt.
Bli väckt av katten mitt i natten, Våran katt kommer och jamar utan för min dörr på natten, för att hon vill ut eller ha mat. det är sjukt drygt för jag är så trött att jag inte ser nå och omdet ären timme kvar till jag ska gå upp äre ännu jobbigar för då vill man egentligen sova.
Tatueringar vid axeln, jag tycker seriöst att det är skitfult.
Att städa rummet, något jag måste gör nu så nu kan jag inte hissa och dissa nå mer, puss


Namn:
Kom ihåg mig?

Mail:

Blogg:

Kommentar:

Trackback