hejsanhejsan

Hej allihopa! Jag gick och la migg innan 9 igår! och jag vet att jag somna innan 9 för jag fick sms då! Och så gick jag upp tjugo i sju i morse, har alltså sovit i 9,45h i natt! Satan va sköönt asså! Skoldagen gick fort, pratade med SYOn oxå :) pratade om gymnasie val osv.. När jag kom hem från skolan åkte jag och min syster och handlade! jag köpte baksaker för jag var så sugen på att baka :) först gjorde jag en slags "chokladgrej" med smält choklad, marsmellows, torkade aprikoser och nötter, det är jättegott :) sen så hjälpte jag syster att baka pizza! den blev supergod!! nu ligger jag i sängen och funderar på om jag ska se på någon film och mysa ner mig i sängen med en kopp te eller något liknade:) gud jag måste verkligen fixa min blogg men inte idag!!


Namn:
Kom ihåg mig?

Mail:

Blogg:

Kommentar:

Trackback