gladchey

Hejsan! Känns helt okej att åka till skolan efter lång helg, men hade inte sagt nej till en till dag ledigt. I morse tog jag av plåstret för naveln oxå! Satans va ont det gjorde, typ som att vaxa benen.. Sjukt nöjd iaf! Jag åkte till skolan vid 7 och va där till 2 :) När jag kom hem la jag mig i soffan och kollade på ett asnitt av super natural! Efter det åt jag korv och makaroner! Sen så kollade jag på 2 avsnitt till av super natural. Men sen så blev det så mörkt ute så då våga jag inte kolla mer, nej va fjantig jag e! Jag har nyss tagit en ducha och funderar på att sova men ska äta kvällsfika först! :)
,
,
dålig bild men här har ni en bild iaf! Och ja, det gjorde ont.. Först kändes det precis som när man tar en spruta och sen så gjorde det ont, men inte jättejätteont! i några sekuder sen va det klart! nöjd är jag! TACK MAMMA &PAPPA


Namn:
Kom ihåg mig?

Mail:

Blogg:

Kommentar:

Trackback