pluggar för fullt

Hej på er!
Jag somnade efter 4 igår och det var väl egentligen inte så bra! Måste ställa in mig till skolan snart. Det gick en sån bra film på tvn , kommer ej ihåg va den hette . Idag vaknade jag vid tolv för min bror väckte mig. Jag och han åt lite frukost tillsammans sen har jag pluggat tills nu. Det ända jag har gjort är att ha skrivit 5 ord, betyddelsen och synonymer på engelska! Det tar en sån lång tid att få till allt. Just nu är jag hemma själv och är instängd i mitt rum :) Vågar inte gå någon annanstans ;) fegis, ja vet. Nu ska jag plugga vidare på mina ord. Måste skriva 14 ord till sen är jag klar. Här har ni lite bilder från min mobil :)
, Farmooor :D
,
,Nya rummet :) haha stökigt, I know!
,
haha När jag och Sanna var nere på stan hitta vi denna skiva på Åhléns. haha det står inte vilka låtar eller någonting på den förutom " jag har ingen omslagsidé....". Värt att köpa? ;)
,
.Hitta klass kortet från 1an! haha, saknar hårfärgen! Jag tror att jag inte ska föra det något mer nu utan låta håret växa ut till min vanliga färg!


Namn:
Kom ihåg mig?

Mail:

Blogg:

Kommentar:

Trackback