Nu ni :)

Nu har jag och min syster bytt rum! Jag tror att hon har mer fördelar med att vi bytta än mig. Och det var jag som ville byta..
  • Hon fick en större säng
  • Hon fick en eget badrum
  • Hon fick ett större rum
  • Hon fick två garderober ( innan hade hon en)
Haha, vad har jag gjort? ;) fast aja det är väl säkert värt det och jag ville ha lite nytt :) Men nu äre så att jag har ingen aning om hur alla min kläder ska få plats i en liten garderob! Jag fick ju knappt plats i 2garderober;)
,
,
---------------
Just nu sitter jag i mitt nya rum och lyssnar på låtar från min gamla MP3! Värsta kuuul! Jag hade jätte många MP3 spelare när jag var liten och alla gick sönder hela tiden! Nu ska jag kanske gå och lägga mig för är rätt trött!
,
,


Namn:
Kom ihåg mig?

Mail:

Blogg:

Kommentar:

Trackback