my daay :)

Jag ställde klockan på 7.15 men var så trött så jag sov i 45 min till :) Jag gick upp alltså 8 och då städade jag rummet+ klädde på mig. Sen halv nio tog jag bussen till skolan. Hela skoldagen gick segt men hade den första roliga idrottslektionen, vi körde vollyboll heela lektionen. Slutade vid tre och tog våmhus bussen hem. Jag har inte hunnit så mycket idag. Kollat på svenska hollywoodfruar, renskrivit svenskan, duschat... Ja typ det :) Jag är väldigt seg p att göra saker ibland. Men nu ska jag torka håret sen så funderar jag på att platta det? tror ni att det är värt det. har inte plattat det på minst 2 månader+ lite till. Jag vill bara se hur långt det är :) Nej nu ska jag klä på mig. har suttit i handuk vid datorn i en halv timme snart. Kul att veta? ;)
,
Hej på dig långa hår, kan du vara snäll och växa ut igen.. SNABBT!
,


Namn:
Kom ihåg mig?

Mail:

Blogg:

Kommentar:

Trackback