HEJ SNÖ OVÄDER

Hej på er :) förlåt för att jag inte har bloggat på heela dagen men har inte riktigt haft tid till det :) Men iallafall så sov jag hos pappa inatt. Vaknade vid 11-12 tiden :) Åt frukost och sedan vid två drog jag hem till mamma. Satt vid datorn och sen fixade jag mig och vid fem kom sanna och hämta mig så åkte vi ner på stan :) Där åt vi knäckäpplen, kikade efter jacka till sanna, sen gick vi hem i snöovädret :( Galet kallt och vi drack en iskall cola medans, kommer säker bli sjuka? eller va tror du sanna? ;) när vi äntligen kom hem till mig åt vi tacos och la oss i min säng för att få upp värmen... och sen gick vi till min mamma :) Nu har hon åkt hem och jag har inget för mig. Fryser som satan och ont i halsen :(( ska lägga mig och läsa sen sooova. PUSS
,
,
Hahah värsta kul på chatroulett igår. Jag skrev med nå killar och så frågade dom min ålder och så där, haha så skrev jag "guess?" dom ba " hmm, 20?"  jag: NONO hahahah 15" dom: "WHAAT? you looks much older"  haha då kan man nästan undra hur små 15 åringarna ser ut där dom kom ifrån xd


Namn:
Kom ihåg mig?

Mail:

Blogg:

Kommentar:

Trackback