Här får ni ett långt inlägg :)

hejsan på er :) Jag gick upp vid kvart i 8 i morse, tog en dusch och klädde på mig :) halv 9 gick jag och väntade på bussen. När hela skoldagen hade gått så gick jag och Sanna S på donken. Haha vi fick för oss en sån sjuk grej, vi tänkte gå hem! Och det gjorde vi. Det var dock lite kallt men det var skönt att gå :) När vi kom hem till mig la vi oss i min säng med varsinn värmekudde och låg där ett bra tag. Vi tog en sväng med min hund lite senare och 7 kom hennes mamma och hämtade henne :)
,
När hon hade åkt skulle jag städa mitt rum. Och den här gången gjorde jag en riktig storstädning av mitt rum. Har inte gjort det sen jag bytte med min syster, vilket var på höstlovet. Min hals värker som i .... Drack varm oboy nyss men det hjälpte icke! Ska ta och sova snart för att orka morgondagen.
,
Jag provade att ta ut min navelpiercing igår och det gick jättebra!! :D Snart så vill jag byta men ar inget att byta till :( Ska skriva det på önskelistan :)
,
Slänger in lite bilder jag hittade på google när jag sökte på "Linnea Aldenlid"


Namn:
Kom ihåg mig?

Mail:

Blogg:

Kommentar:

Trackback