gokväll'

Idag har jag gjort lite engelska, fixat i rummet och läst i min bok :) och suttit vid datorn där i mellan åt! Jag skulle kanske vara med Anemone idag men nej...  Jag har nyss kollat på "Marley och jag".Väldigt bra film må jag säga! Nu ska jag antingen Sitta vid datorn eller läsa boken! Skulle varit bra om jag plugga engelska men det orkar jag inte.
,
,
Jag måste bara berätta att utan för mitt "nya" rum så är det en lång korridor.
ser ungefär ut så här:
...................................
............................    ...
,
där det är litet mellan rum har jag mitt rum. Och förut för kanske 2-3 månader sen satt jag här i rummet och så tyckte jag att jag se någon gå förbi min dörr. Jag tänkte att det var min syster killkompis, martin. Sen tänkte jag inte mer på det. Efter 30 min gick jag till köket till min bror och mamma. Sen så frågade jag vart martin och min syster va och dom sa att dom inte hade kommit hem än... Och då tänkte jag att jag måste sätt i syne att någon gick förbi.
,
Men så igår tyckte jag igen att någon gick förbi. Men jag är inte helt säker. Läskigt! Fast jag har ändå blivit van med allt sånt här! aja nu fick jag det sagt :) haha puss på er !
,
,


Namn:
Kom ihåg mig?

Mail:

Blogg:

Kommentar:

Trackback