Gårdagen~

Nu är det söndag igen men jag ska inte till skolan imån, vilket är skönt! Jag ska nämligen till Falun och göra astma kontrollsak :) Jag ska anstränga mig sen ska jag blåsa i en sak och då ska dom se hur det blir när jag anstränger mig :) För annars när jag brukar göra en kontroll av min astma brukar jag få normalt "värde" eller vad man ska säga. Nog pratat om det ;) Men iallafall så kom jag till anemone igår och vi gjorde inte så mycket, sen kom 2 st pojkar till anemone, Andreas & Martin. Dom drog typ vid 11 sen kollade jag och anemone på Saw 3. Usch vilken äcklig film. Vi somnade efter det och vaknade igen vid 12 :) Jag har sovit jätteskönt inatt och drömt helt konstigt igen. Haha Att det var toaletter man satt på i bussar. haha. Nej nu ska jag skreiva på min kärleksbok!
,
,
,
Tack för dagen/kvällen/natten världens underbaraste bästis.
Love you♥


Namn:
Kom ihåg mig?

Mail:

Blogg:

Kommentar:

Trackback